"Hekimhan Kamuoyuna" Bildirimiz Üzerine Bazı Arkadaşlardan Gelen İletiler

“HEKİMHAN KAMUOYUNA” BİLDİRİMİZ ÜZERİNE BAZI ARKADAŞLARDAN GELEN İLETİLER


Kenan ŞAHBUDAK/26 Ağustos 2013

Sayın hocam: Öncelikle kültüre ve sanata bakış açınızdan dolayı kutlarım.
Yapılacak şenliklerde Halk Şiiri Yarışması ve ses yarışmaları da düzenlenmelidir.
Selam ve sevgiler...

Ali AKSÜT/26 Ağustos 2013

İletini okudum, amaç güzel, girişim, niyet güzel. Gerisini niyeti güzel olanlar yolda düzeltirler. Bu metinde korunması, denetim altına alınması gereken alanlar ile ilgili bir bölüm olmalı idi diye düşündüm. Yöreyi doyasıya gezemediğimden önerim, yetersiz olur diye örneklemelere girmiyorum.
Her başlangıç güzeldir. Dileği amacı güzel dostların yanındayım. 
Sevgi ve saygılarımla…

Hüseyin ÇELİK/29 Ağustos 2013

Sevgili Arkadaşım Süleyman Bey,
“Hekimhan Kamuoyuna” metnini okudum.
Özellikle, bu güne kadar üzerinde yeteri kadar çalışma yapıl(a)mamış, Hekimhan yöresinin folkloru ile yazıya gezçiril(e)memiş kültürünün saptanma girişimi geç olmasına karşın, yarına göre erken düşüncesindeyim. Ayrıca Hekimhan kaynakçasının (bibliyografya) (roman, öykü, şiir, gezi, tarih…) oluşturulması ve yörenin yetişmiş insan gücünün yaşamöyküleriyle saptanması önemlidir. Bu saptamaların yöremiz genç kuşaklarını etkilemede, güdülemede (motive etmek) olumlu örnek olacağı kanısındayım.
Selam ve sevgilerimle...

Ali ERCAN/1 Eylül 2013

Sevgili Dostum Süleyman Bey
Ve bu işe gönül vermiş değerli aydınlar.
Sizi kutluyorum, çok güzel bir düşünce. Bu yazının altına imza atarım ve üzerime düşeni de yaparım. Benim imzamı aldınız.
Yazıyı kim kaleme aldı bilmiyorum ama eğer izin verilecek olursa bazı eklemeler yapmayı çok isterim.
Umarım başarılı oluruz.
Dostça selamlar

Levent ÇOBAN/8 Eylül 2013

Sevgili Hocam;
Hekimhan kültürü ile ilgili bildirinizi canı gönülden okudum. Hekimhan farklı etnik yapıda topluluklarının kardeşçe yaşadığı bir yerdir. Bu farklılık Hekimhan'ın kültür zenginliğini oluşturmuştur fakat bugüne kadar bu zenginlik araştırılmamış güzel ilçemiz bakir kalmıştır. Böyle bir girişim için sevgili hocam Süleyman ÖZEROL'a çok teşekkür ediyorum.
Bildiride "Hekimhanlı Saz Ustaları, Hekimhanlı Müzisyenler, Hekimhanlı Sanatçılar"ın araştırılması gibi bir düşünce var çok güzel fakat bunun dışında genel anlamda Hekimhan'ın müzik kültürüne de değinmek gerekir diye düşünüyorum. Bu konuda elimden gelen desteği vermeyi bir borç bilirim.
Saygılarımla...

Güngör BEBEK/14 Eylül 2013

Süleyman Bey, 
Biliyorsun bu konuyu ilk konuştuğun insanlardan birisiyim. Önerilerine katılıyorum. Hatta konuşmalarımızdan önce ben kendi çabalarımla bir ''HEKİMHAN KİTAPLIĞI ve ARŞİVİ'' kurma çalışmalarımdan Hekimhan Ekspres sitesindeki köşemde de bahsettim. Bu çalışmam devam ettiği gibi bir ''HEKİMHAN KAYNAKÇASI'' adı altında Hekimhan'dan bahseden eserleri toplama Hekimhanlı yazar, şair ve sanatçıların adlarını ve eserlerini belgeleyerek topluyorum. Ama adında ''HEKİMHAN'' bulunan hiç bir kurum, dışarıdaki derneklerimizin ve belediyelerimizin böyle bir gündemleri olmadı, olmayacak. Kim ne yapacaksa kendi öz çabalarımızla yapacağız. Buna maddi imkanımız yoksa da kalacak.

Altan Günay/15 Eylül 2013

Sevgili Hocam;
Hekimhan.NET ailesi olarak, Hekimhan'a gönül vermiş kişilerin uzun yıllardan beri sürdürdüğü çalışmalarının nihai hedefinin kaleme alındığı bu bildiri ile ilgili, bundan önce olduğu gibi bundan sonra da yanınızdayız.
Sevgilerimizle...

Erhan SOĞUKPINAR/15 Eylül 2013

Sayın Hocam
Daha evvelde konuştuğumuz bu konuda elimden gelen katkıyı yapmaya çalışacağımı biliyorsunuz. Hekimhan'ın sadece tarihi, kültürel ve entelektüel değerlerini değil, turizm, yeraltı kaynakları ve geleceğine dair oluşumlarının da ebedileştirilmesi ve projelendirilmesi en büyük dileğimiz...
Çalışmalarınızda başarılar dilerim.
Saygılarımla... 

Yorumlar

Popüler Yayınlar