Sevgili Hekimhan gönüllüsü dostlar

Sevgili Hekimhan gönüllüsü dostlar

Ali Ercan hemşerimizin duyurusunu sunduk, ilginizi bekliyoruz...

         Sevgili Hekimhan gönüllüsü dostlar,
         Hepinizi yürekten selamlıyorum.
         Bu denli zengin bir kadro ile ortaya oldukça güzel bir yıllık çıkacağına inanıyorum. Bu kadronun 6. Hekimhan Ceviz, Maden ve Kültür Festivali'nde Hekimhan'da buluşması çok yerinde olur diye düşünüyorum.
         Festivalden bir iki gün önce buluşup proje üzerinde bir fikir jimnastiği yapsak olmaz mı?
         Selam ile...
Ali ERCAN

         Sayın Ali Ercan'a katılıyorum...
         Dijital ortamlarda da görüş alışverişi yapılabilmesine karşın yüzyüze görüşmeler her zaman daha yararlı olmaktadır. 
         Sayın Süleyman Özerol bu sayfalarda düşünce alışverişlerini başlatmasına karşın istediği hedefe ulaşamadığını düşünüyorum. Ama yine de Hekimhan Sevdalısı kişiler bu sayfalarla bilgi edindi. O zaman yapılacak iş festival takvimi belli oluncaya kadar Hekimhan için ne yapılabileceğini düşünüp somut projelerle bir araya gelip yapılabilecekler üzerine konuşup karar almak, bir çalışma planı oluşturmak. O zaman, Hekimhan Sevdalısı olan herkese kolay gelsin. 
         En kısa sürede yapıcı önerilerle bir araya gelmek umuduyla selamlar, saygılar...
Melih YILMAZ

         Evet, ben de festival döneminde  Hekimhan sevdalılarıyla bir araya gelerek yapılabilecekleri tartışmak lazım diye düşünüyorum.

Mustafa AVCU

Yorumlar

Popüler Yayınlar