Ballıkaya Gençlerinden Fırat Öztürk'ün Başarısı

BALLIKAYA GENÇLERİNDEN 
FIRAT ÖZTÜRK’ÜN BAŞARISI…
fırat.at
Ballıkaya köyü gençlerinden Fırat Öztürk Malatya ili genelinde Milli Eğitim Bakanlığınca düzenlenen Milli Eğitim Bakanlığı Atıcılık Yarışmasında Okullararası tabanca atış yarışmasında ilk dereceyi aldı.
Malatya il merkezinde bulunan Hacı Hüseyin kölük Anadolu Ticaret Meslek Lisesi Kulübü adına yarışmaya katılan Fırat Öztürk birinci olurken, Yunus Olçar ikinci, Ö. Faruk Ceylan üçüncü oldu.
Fırat Öztürk’ün puan tablosu şöyle:
Fırat
Köyümüz halkından Mustafa Öztürk oğlu Fırat Öztürk yarışma il ilgili olarak şu bilgileri verdi.
“Atıcılık sporu okul sporlarına bu sene eklendi, ben de Hacı Hüseyin Kölük Anadolu Ticaret Meslek Lisesi adına başvurdum. Antrenmanlara katıldım, kategori olarak “havalı tabanca”yı seçtim.  Dört ay antrenman yaptım. Gençlik Spor İl Müdürlüğünün atış poligonunda çalıştım. Okulumdan 4 arkadaş katıldık.  2 tüfekte 2 tabancada 20 Mart 2015 günü yarışma yapıldı, Malatya birincisi oldum.
Milli Eğitim Bakanlığı Atıcılık Yarışmasındaki başarım ile 8-9-10 Mayısa 2015 günü Mersin Erdemli’de gerçekleştirilecek olan Milli Eğitim Bakanlığı Türkiye Atıcılık Yarışmasına katılmaya hak kazandım. Okul adına hazırlanıyorum…”
Fırat Öztürk, Hekimhan Ballıkaya köyünden olup 1997 doğumlu, Hacı Hüseyin Kölük Anadolu Ticaret Meslek Lisesi 11. sınıfta muhasebe bölümünde okuyan, bağlama çalma, elektrik-elektronik konularında da becerileri olan bir gencimiz.
Fırat Öztürk’e hem uğraşında, hem okul yaşamında başarılar…

Yorumlar

Popüler Yayınlar