Hekimhanlılar Derneğinde Genel Kurul

Hekimhanlılar Derneğinde Genel Kurul...

Ankara'da bulunan Hekimhanlılar Kültür ve Dayanışma Derneği Genel Kurulu 21 Şubat 2016 Pazar günü gerçekleştirildi.

Kumrular Cad. 4/7 adresinde bulunan Hekimhanlılar Lokalinde gerçekleştirilen genel kurulda başkanlığı daha önce de başkanlık yapanlardan Celal Karadağ üstlendi.
Genel kurulda Hekimhan Belediye Başkanı Aliseydi Millioğulları, Balkan Yardımcısı Metin Şahin, Basak köyü Derneği Başkanı Mehmet Akkaya, İğdir köyü Derneği Başkanı Ali Özdemir, Köylüköyü Derneği Başkanı Nebi Şahin, Sazlıca Köyleri Derneği Başkanı Haydar Bal Malatya Derneği Kadın Komisyonundan Medine ayaz, Fatma Öztürk, Özcan Karakuş katıldılar.

Genel kurul, saygı duruşu ve açış konuşmasının ardından divan başkanlığına Orhan Türker, yazman olarak Hakkı Adıgüzel ve Cabbar Mutlu seçildi.

Yönetim ve denetim kurulu raporları sunuldu, oylanarak aklandı, yeni yönetim ve denetim kurulu üyelerinin seçimi gerçekleştirildi.

Yönetim Kurulu Asıl Üyeler

1. Celal Karadağ
2. Süleyman Sarıbaş
3. Abdurrahman Kurdoğlu
4. Fatma Oktay
5. Taner Aslan
6. İsmail Adıgüzel
7. Tülay Okutan

Yönetim Kurulu Yedek Üyeler

1. Medine Ayaz
2. Özcan Karakuş
3. Süleyman Özerol
4. H. Mehmet Özkan
5. Cumali Yurtçu
6. Cabbar Mutlu
7. Mehmet Özhan

Denetim Kurulu Asıl Üyeler

1. Haydar Bal
2. Turabi Karadağ
3. Turan gür

Denetim Kurulu Yedek Üyeler

1. Kemal Ayaz
2. Aç. Turan Karaca
3. Ali Vural




Dilek ve temenniler bölümünde derneğin ve lokalin daha etkin duruma getirilmesi, kadınların yönetim kurulunda yer alması ile birlikte derneğe yenilik kazandırılacağı, üye sayısının artırılması konuları gündeme getirildi.


Daha önceki dönemlerde başkanlık yapmış olan Celal Karadağ'ın yeniden başkanlığı üstlendi.

Cumartesi günü yönetim kuruluna seçilen üyeler toplanarak görev dağılımı yaptılar, çalışma programlarını hazırlayacaklar. 

*****
EK:

Yönetim Kurulu 

Başkanı: Celal Karadağ
Başkan Yard: Süleyman Sarıbaş
Yazman: Taner Aslan
Sayman:
 
İsmail Adıgüzel
Üyeler: Abdurrahman Kurdoğlu, Fatma Oktay, Tülay Okutan

Denetim Kurulu 

Başkan: Haydar Bal
Üyeler: Turabi Karadağ, Turan Gül

Yorumlar

Popüler Yayınlar