Ankara’daki Hekimhanlılar Derneği 16. Genel Kurulunu Gerçekleştirdi




Ankara’daki Hekimhanlılar Derneği 16. Genel Kurulunu Gerçekleştirdi

Ankara’da bulunan Hekimhanlılar Kültür ve Dayanışma Derneği 16. Genel Kurulunu 18 Mart 2018 Pazar günü 
Kumrular Cad. 4/7 Çankaya adresinde bulunan dernek lokalinde gerçekleştirildi. Celal Karadağ yeniden başkan…
Saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın ardından Cebrail Yıldız'ın başkanlığı, Orhan Türker ve Mehmet Özhan’ın yazmanlığı ile divan oluşturuldu.
Yönetim Kurulu Raporu başkan Celal Karadağ tarafından sunuldu.
Raporda derneğin 31 yıldır faaliyet sürdürdüğünü, amaçlarının Hekimhan kökenli olup da Ankara’da oturan hemşerilerimizle sıcak ilişkilerimizi canlı tutmak ve birlikteliği sağlamak, olanaklar ölçüsünde cenaze, düğün, nişan, sünnet gibi sevinçli ve hüzünlü günlerinde yanlarında olmak, onların duygularını paylaşmak olduğunu belirtti.
"Hekimhanlılar Derneği, Ankara dışından gelen hemşerilerimizin uğrak yeridir. Birbirimizi görmek memleket özlemini birlikte paylaşmak, sorunlarına yardımcı olmak en büyük sevinç kaynağımızdır. Derneğimiz konumu itibari ile her semtten hemşerilerimizin kolayca ulaşabileceği bir yerde olmasına karşın özellikle Ankara’da oturan bir kısım hemşerilerimizi derneğimizde görememenin üzüntüsünü yaşıyoruz" diyen Karadağ, derneğin maddi olanaklarının kısıtlı olması nedeniyle ancak kira bedelinin karşılandığını, eskisi gibi öğrencilere burs veremediklerini dile getirdi.
"Bir zamanlar Hekimhan’ın suyunu, toprağını, havasını teneffüs eden Hekimhanlı hemşerilerim; birlik olalım, el ele verelim, Yücekaya, Zurbahan, Asarkaya ve Şıpşıpı’yı, Argalı Mustafa’yı ve Bekir Çavuş’u unutmayalım. Kumrular Sokaktaki Hekimhanlılar levhasını indirmeyelim" diyerek başkentteki Hekimhanlıları derneğe, üyeleri de yönetime yardımcı olmaya çağırdı.
Denetleme kurulu Başkanı Haydar Bal tarafından denetleme kurulu raporu sunuldu.
Yönetim Kurulu ve Denetleme Kurulu raporu hakkında Süleyman Özerol söz aldı. Yönetim ve denetim kuruluna, özellikle derneğin bugüne kadar işlerinin yürütülmesinde emeği geçen İsmail Adıgüzel’e teşekkür etti. İsmail Adıgüzel’in dinlendirilmesi gerektiğini, başka bir yönetim kurulu üyesinin dernek işlerini üstlenmesini önerdi.
Yönetim ve Denetim Kurulu üyeleri seçimi yapıldı.

Yönetim Kurulu Asıl Üyeler
1. Celal KARADAĞ
2. İsmail ADIGÜZEL
3. Kemal AYAZ
4. Vahap UZUNOĞLU
5. Medine AYAZ
6. Cengiz OTLU
7. Fatma OKTAY


Yönetim Kurulu Yedek Üyeler
1. Süleyman ÖZEROL
2. Cebrail YILDIZ
3. Cabbar MUTLU
4. Mehmet ÖZHAN
5. Celal ÇİÇEK
6. Doğan ÇAVDAR
7. Ahmet ERASLAN

Denetim Kurulu Asıl Üyeleri
1. Haydar BAL
2. Turan GÜR
3. Turabi KARADAĞ

Denetim Kurulu Yedek Üyeleri
1. Hakkı ADIGÜZEL
2. Orhan TÜRKER
3. Ali VURAL


Yeni yönetime dernek yeri alma konusunda yetki verildi.
Yeni Yönetim Kurulu hafta içinde görev dağılımını gerçekleştirecek.
Başkan Celal Karadağ üyelere teşekkür etti. İsmail Adıgüzel’i onursa üye olarak yine yönetimde yer almasını, işlerin başkaları tarafından yürütülmesini sağlayacaklarını belirtti.
Genel kurulda bulunan üyelerden Eski Milletvekili Süleyman Sarıbaş, hemşerilik kavramına değindi, “Yanınızdayım” diyerek destek vereceğini belirtti.

Yorumlar

Popüler Yayınlar