Saz Köyleri Derneği 14. Genel Kurulu

Saz Köyleri Derneği 14. Genel Kurulu

Malatya Hekimhan İlçesi Sazlıca Köyleri Derneği 14. Olağan Genel Kurulu, 14 Nisan 2019 Pazar günü gerçekleştirildi.
Mürsel Uluç Mah. 988. Sokak No: 13/13 Dikmen adresinde bulunan derneğn genel kurulunda Ankara Malatyalılar Derneği Başkanı Süleyman Bilgili, Darende Derneği Başkanı Şevket Soylu, Başkınık Derneği Başkanı Bayram Emici, Kuluncak Derneği Başkanı Mahmut Arslan, Malatya Doğanşehirliler Derneği Başkanı Dilaver Gür, Hekimhan Dergisi Sahibi ve Yazı İşleri Müdürü Süleyman Özerol bulundular.
Açılış, saygı duruşu ve İstiklal Marşının okunmasından sonra divan oluşturuldu. Divan başkanlığına Hasan Hüseyin Doğan, yazmanlıkları Abuzer Bal ve Erdal Doğan seçildi.
Genel kurul gündemi uygulandı.
Yönetim kurulu raporu başkan Haydar Bal, denetim kurulu raporu Abuzer Bal tarafından okundu, raporlar aklandı
Yeni yönetim ve denetim kurullarının seçimleri yapıldı.
Haydar Bal, 14. genel kurulda yeniden başkan olarak seçildi. Bal, 2003-2013 yılları arasında ikişer yıllık üç dönem, 2013-2009 yılları arasında üçer yıllık 2 dönem olmak üzere 12 yıl dernek başkanlığı yaptı. 14. Dönem (2019-2022) ile birlikte 15 yıl dernek başkanlığı yapmış olacak.

Yönetim Kurulu Asıl Üyeler
Başkan: Haydar Bal
Başkan Yardımcısı: Şah Hüseyin Yıldırım
Yazman: Rıza Bal
Sayman: Mustafa Yüce
Üye: Süleyman Ceyran

Denetleme Kurulu Asıl Üyeler
Başkan: Ali Bal
Başkan Yardımcısı: Abuzer Bal
Üye: Musa Kaya

Genel kurulda yıllık ödeme tutarı 60 TL, Ankara dışına gönderilecek cenazelerin 25 aidat tutarı karşılığı (60x25) olması kararlaştırıldı.
1996 yılından bu yana dernek yönetim ve denetim kurullarında görev alanlara onurluk verildi.
Dilek ve temennilerden sonra genel kurul tamamlandı, tüm katılımcılara yemek ikram edildi.

Yorumlar

Popüler Yayınlar