HEKİMHAN DERGİSİ KIŞ 2021 (13. SAYI) İÇİNDEKİLER

HEKİMHAN DERGİSİ KIŞ 2021 (13. SAYI) İÇİNDEKİLER

Hekimhan’ı Kaydetme Özverimize Destek Vermenizi Bekliyorum: Süleyman ÖZEROL ... 2
Ağabeyim Ali Hoca: Ahmet DOYDUK ... 3
Haydi, Malatya, Malatya: Halil KAYNARCA ... 7
Kayısı: Hüseyin DEMİR... 10
Fikret Deniz: “Çocukluğumuzda Hekimhanlılar daha mutluydu diye düşünüyorum”: Güngör BEBEK...12
Ceren Deniz, “İstanbul Kent Orkestrası’nda keman sanatçısı olarak çalışıyorum” Gülsu BEBEK ... 15
Kocaözü’nde Halk Dili ve Halk Edebiyatı Ürünleri;
Atasözleri ve Deyimler:
Mesut ÖZGÜL ... 16
Aydınlanma Felsefesi-Modernizm ve Postmodernizm Üzerine: Hasan Hüseyin BAYRAM ...18
Bu Benim Hekimhan’ım: İnayet KOÇ ... 22
“Hekimhan’ı Arga’ya Taşımayın!” Yunus YİĞİT ... 23
Meryem: Hülya BAL ... 26
Ayranca Yaylasında Doğan İkinci Hayatım: Mustafa KOÇ ... 28
“Bu Harman Olmazsa Gelecek Harman”: Selçuk COŞKUN ... 29
“O Bir Malatya Kültür Emekçisi”: Süleyman ÖZEROL ... 30
‘Babamın Yazdıkları’ Üzerine: Zülfikar SEZEN ... 35
Hekimhan Yağca Geyik ve Dağ Keçisi Üretim Merkezi: Fikri DEMİRTAŞ ... 36
Hazeyince, Kinkini, Toros Canavarı ve Omuş Dayı: Altan KORKMAZ ... 39
Kitaplar, Kütüphaneler ve Hekimhan İlçe Halk Kütüphanesi Üzerine: Nuray YILDIRIM ..43
Satı Kılıç; “Eğitim öğretim işleri dönemine göre o kadar zordu ki…” Bahattin KILIÇ ... 44
Hekimhan; Yıl 2059: … Orhan ÖZKUL: ... 46

Yorumlar

Popüler Yayınlar