HEKİMHAN DERGİSİ 16. SAYI İÇİNDEKİLER

 HEKİMHAN DERGİSİ 16. SAYI İÇİNDEKİLER

Hüseyin Pertev Sanaç’ı Çoğu Kişi Belki De İlk Kez Duyacak Süleyman ÖZEROL... 2
Hekimhan'da İz Bırakanlardan Hüseyin Pertev Sanaç Türkay DEVRAN... 3
Malatya İl Kültür Müdürlüğü Sitesinde Hekimhan... 7
11. Halk Ozanları Hacıbektaş Buluşması Hekimhanlı Esiri Baba Anısına Güngör BEBEK... 8
‘Doğal Üretim Kooperatifleri, Çevre Sorunları ve Madencilik’ Paneli Sonuç Raporu... 10
Hekimhan’da Bir İlk; Muhtarlar ‘Önce Yaşam’ Dediler Halil KAYNARCA... 12
Küllerinden Doğacağız Nuray Yıldırım... 13
Köylü Kentli Selçuk COŞKUN... 14
Cuma Yıldırım; “Rüyamda Âşık Veysel’i Terkime Bindirip,
‘Bu Sana Emanet, Al Götür’ Diyorlar” 
 Kenan ŞAHBUDAK...15
Orman Yanar Ben Yanarım Yılmaz ÖZER...17
"Seni, Beni, Bizi Yazdım” Süleyman ÖZEROL... 18
Uzak Dursun Kenan ŞAHBUDAK... 20
Çevirdi Beni Nazmiye ÇELEBİ... 20
ÖĞRENCİ GÖZÜYLE (II) Çavuşoğlu, Hekimhan Günleri,
Sınıf Arkadaşlarım, Öğretmenlerimiz ve Evlerimiz 
Hüseyin ÇELİK... 21
Adaletin İzinde Seyfi Oktay... 24
Malatya 1973 İl Yıllığı’nda Hekimhan... 25
“Ben Buradayım Ama Kalbim Ta İstanbul’dadır”... 26
Köylü Köylüsü Dilinden: Bir Baba ve Bir Avuç Elencir- Ayvalığın Puğarı Okan KOÇ... 27

Göçün 60. Yılında Almanya Siyasetinde Türkiye Kökenli Siyasetçiler Hıdır PEKDEMİR... 28
Kocaözü’nde Halk Dili ve Halk Edebiyatı Ürünleri; Atasözleri ve Deyimler Mesut ÖZGÜL... 32
Hancılar Yusuf KOÇ... 33
“Kaderinden Kaçamazsın” Derler ya Ahmet TAŞ... 34
Kaysı, Orman Tabirine Göre Ağaç Mıdır? Memik KİBARKAYA... 38
Başkavak Köyünden Kültürel Notlar Ali Metin TAKMAZ... 39
Hekimhan’da Tarihi Surp Pırgiç Kilisesi Fikri DEMİRTAŞ... 40
Fatoş Karaoğlu; “Kendini Keşfeden Güçlü Bir Kişiliğe Sahip Olur” Tahsin TEMELLİ... 43

Ben Gökyüzü... Fatoş KARAOĞLU... 47

Ömer Çetin ve ‘Karakız’... 48

Yorumlar

Popüler Yayınlar